KROSNO GLASS
KROSNO Glass spotyka się z influencerami
Ciepły głos Agnieszki Cegielskiej ozdabiający luźną i swobodną atmosferę, piękno szkła i wskazówki jak pokazać je w obiektywie, to duch spotkania zorganizowanego w klimatycznym, warszawskim showroomie KROSNO Glass.
Już od dawna marka pokazuje, że jej produkty nie są jedynym komunikatem jakim chce się dzielić ze światem. Udowadnia, że zależy jej na relacjach międzyludzkich, że dba przede wszystkim o ludzi, a jej produkty są tylko skromnym katalizatorem zdarzeń.
Niepowtarzalna, magnetyczna atmosfera stworzona przez prowadzących, otoczenie magii szkła, pokazanie go w zaskakujący sposób udowadnia, że KROSNO przeszło wielką metamorfozę. Nie zaprzeczyło wspomnieniom szklanek i kieliszków obecnych podczas uroczystych spotkań przy babcinym stole, a pokazało swoją dojrzałość, produktową nowoczesność, funkcjonalny design, rzemieślniczą dokładność, troskę o szczegóły i co najważniejsze, współczesność wzorów i zastosowań. Koktajlowa przystawka w kieliszku do wódki, fit jogurt chia z sokiem z mango w szklance do whisky, to tylko niektóre z zaskakujących propozycji KROSNO.
Ku zadowoleniu KROSNO Glass entourage spotkania spowodował, że pomysł i strategia marki nie wymagały ani prezentacji ani nawet dopowiedzeń – tradycja marki, wysiłek hutnika, produkcyjna magia rozgrzanego szkła uzyskująca funkcjonalną formę była czytelna dla gości spotkania.
Opowieść o fotografii szkła w wykonaniu Jakuba Hajduka zgromadziła pokaźny wianuszek uczestników, którzy z napięciem słuchali wykładu i z równym zaangażowaniem próbowali wykonać idealne zdjęcie. Z pewnością fotograficzną doskonałość za chwilę zobaczycie na Instagramie pod hasztagiem #krosnoglass.
Organizatorem spotkania była agencja Fastline Advertising.
Uwielbiamy ich szkło :) Jest piękne!