KROSNO D’SIGN

Krosno Glass

Krosno Glass otwiera nowy rozdział. Przyszłość kreowana na podstawie wszechmocnej prostoty. Linia, stożek, cylinder muśnięte kolorem. Kolekcja Sakred stworzona przez światowej sławy projektanta – Karima Rashida – to krok milowy niemalże stuletniej, polskiej huty szkła. Jako ambasadorka Krosno Glass czuję ogromną dumę, mogąc choć w części uczestniczyć w tak ważnym procesie jaki następuje na Naszych oczach. Krosno Glass staje się Krosno D’Sign – marką o światowym zasięgu.

Oto relacja z targów Ambiente we Frankfurcie. Właśnie tam, miała miejsce premiera nowego brandu – Krosno D’Sign. Moją rolą było zaaranżowanie dekoracji stołów prezentujących nową kolekcję, byłam hostem wywiadów, oraz prowadzącą oficjalną galę wieczorną. Będąc po raz drugi z Krosno Glass podczas tych targów, czułam się jak w domu. Darzę ogromnym sercem tą wyjątkową markę oraz ludzi ją tworzącą.

W zeszłym roku jak i w tym, na stoisku Krosno Glass działo się najwięcej. I nie wiem jak opisać to co się działo, ale było to efektem pracy ogromu osób. Fastline Advertising stworzyło przestrzeń stoiska i atrakcje, które wsparły działania bardzo zaangażowanej grupy sprzedażowej. Dream team biznesu w tym wydaniu. Ogromy szacunek dla wszystkich osób, które brały udział w tym niezwykle ważnym wydarzeniu dla Krosno Glass.

Do tej pory słyszę, jak duży ma to wydźwięk i jak wiele przez ostatnie 2 lata wydarzyło się w tej firmie. Dziękuję, że mogę być częścią tego sukcesu.

Pamiętajcie…to dopiero początek :) Krosno D’Sign zaskoczy Was jeszcze nieraz <3

Powoli dobiega końca konkurs, w którym należy zaprojektować ciekawe naczynie do serwowania żywności. Do wygrania jest wyjazd do Mediolanu na największe targi designu oraz nagrody pieniężne –> więcej tu https://youngdesigners.eu

foto by @peccu

 


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *