Triumph

#triumphlingerie

W dniu 12 września miałam okazję uczestniczyć w wyjątkowej prezentacji bielizny Triumph. 50 pietro ponad Warszawą i historia bielizny pokazana w przepiękny sposób. Wszystko zwieńczone prezentacją najnowszej kolekcji. W skrócie opowiem Wam co działo się na przestrzeni wieków z tą częścią garderoby, od której powinna zaczynać się moda.

1_End of 19ties_Woven Corsett Wuerttemberg 11_1957_Triumph Pastellina 2_1974 Francisse Ad 13_Triumph_und_Golf_1936 19_OneSize 24_1970_Advertising Poster Model armor-fee 29_1966 Amourette Ad Poesie Fee Ad

1886 – 1910

To czas gorsetów, których celem było wyprofilowanie idealne sylwetki kobiecej.

1920

Nastała wolność. Skończył się czas kombinezonów. Wydzielono biustonosz. Biust miał być jednak tak płaski jak to możliwe.

1930

Nastaje powrót do kobiecych kształtów. Triumph staje się największym producentem gorsetów w Europie.

1940-1950

Powstaje pierwszy biustonosz Triumph – Plastellina. Uwydatnia biust, tym samym tworząc „talię osy”.

1960

Pojawia się materiał elastan, który na trwałe zmienia historię bielizny, która staje się komfortowa w noszeniu.

1970

Biustonosz staje się symbolem ograniczenia wolności kobiet. Szczęśliwe ciało, reklamowane w Niemczech ze sloganem „I co z tego?” – idealnie pasuje do ducha tych cza- sów. Niewygodne szwy i ograniczenia ruchu w końcu stały się przeszłością. Wraz z tym wyzwoleniem nadeszło celebrowanie zmysłowych przyjemności.

Powstaje bezszwowy biustonosz Triumph One Size, który sprostał wymaganiom tamtych lat.

1980

Aktywne, wielozadaniowe kobiety potrzebowały konkretnych rozwiązań, czy to w postaci zaawansowanego technicznie biustonosza sportowego na zajęcia aerobiku czy najcudowniejszego modelu na wieczór na mieście. Na porządku dziennym były śmiałe, koronkowe modele, które podkreślały walory kobiet – biust był powodem do dumy!

1990

Lata dziewięćdziesiąte to dekada kontrastów: podczas gdy moda na poduszki usztywniające linię ramion zanika, a konsumenci wymagają bardziej naturalnych kształtów, moda na biustonosz push-up jest w rozkwicie.

Lata współczesne

Przełom nowego stulecia jest zawsze czasem przeglądu przeszłości w świetle przyszłości. W ostatnich latach społeczeństwo zafascynowane było ponadczasową ideą romansu i piękna. Triumph także wpisał się w tę konwencję, przekształcając nostalgię w nowotalgię, łącząc kobiece kroje z lat pięćdziesiątych ze współczesnymi trendami. Nowa kolekcja Triumph ma na celu zaoferowanie najlepszego rozwiązania dla każdej kobiety, na każdą okazję i do każdego stroju.
AE1Y6188 TRIUMPH BTS 2 794

Najnowsza kolekcja zrobiła na mnie bardzo duże wrażenie. Najbardziej odcienie głębokiej zieleni i koralowej czerwieni. Oto parę moich top produktów.

Triumph_Essence_Luxe_HIP_604 Amourette_Spot_Peacock_W_301 Lavish_Essence_BODY01_601 Magic_Lily_Sensation_HWPAN_301 Triumph_Essence_Luxe_WHU_604 Velvet_Spotlight_BS_301 Beauty-Full_Darling_W02_301

foto materiały prasowe

 


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *